پذیرش ریپل و بیتکوین توسط شرکت ژاپنی | ایریتال
خبر روز

شرکت ژاپنی رمزارزهای XRP و بیت کوین را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد

سایت تجارت الکترونیک SBI Motor Japan شروع به پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال توسط ریپل (XRP) و بیت کوین کرده است. برای مطالعه جزییات خبر پذیرش ریپل و بیتکوین توسط شرکت صادرکننده خودروهای دست دوم ژاپنی در ادامه با ما همراه باشید.

پذیرش ریپل و بیتکوین توسط شرکت صادرکننده خودروهای دست دوم

SBI Motor Japan، یک شرکت ژاپنی صادرکننده خودروهای دست دوم مستقر در توکیو، اعلام کرده است که اکنون XRP و بیت کوین را به عنوان گزینه‌های پرداخت می‌پذیرد. گفتنی است پرداخت‌ها از طریق SBI VC Trade، یکی از شرکت‌های تابعه تجارت ارزهای دیجیتال غول مالی گروه SBI، تسویه خواهد شد.

SBI Motor ژاپن بر انجام تجارت در منطقه آفریقا متمرکز است و گروه SBI در اطلاعیه خود بر پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال در آفریقا تاکید کرد. مارس گذشته، SBI Motor Japan اولین دفتر خود را در تانزانیا تأسیس کرد.

همانطور که پیش از این توسط U.Today گزارش شده است، مورنینگ استار، یکی از شرکت های تابعه گروه SBI گروه مالی مستقر در توکیو، اعلام کرد که برنامه پاداش دهی ریپل خود را تمدید کرده است.

SBI آفریقا می‌گوید به گسترش پشتیبانی خود از دارایی های کریپتوکارنسی ادامه خواهد داد. چنین اقداماتی می‌تواند منجر به پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در جهان شود.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا