محبوبیت Shib Eternity بازی جدید شیبا اینو | ایریتال
خبر روز

محبوبیت Shib Eternity بازی جدید شیبا اینو

ویلیام ولک، کارگردان آلفا در Shiba Inu Games، ادعا می‌کند که بازی جدید شیبا اینو با نام Shiba Eternity (یک بازی کارتی کلکسیونی جدید)، در حال حاضر محبوبیت زیادی در ویتنام دارد. در واقع تیم مجبور شد به دلیل تقاضای بالاتر از حد انتظار، ظرفیت سرورهای گیم پلی را پنجاه برابر افزایش دهد.

بازی جدید شیبا اینو در ویتنام موفق شده است

کاربران ویتنامی iOS این فرصت را دارند تا در آزمایش اولیه Shiba Eternity شرکت کنند. آن‌ها اخیراً در رسانه‌های اجتماعی ویدیوهایی از خود در حال آزمایش بازی نبرد مبتنی بر کارت منتشر کردند. همانطور که وب سایت U.Today گزارش داد، قیمت توکن SHIB هفته گذشته افزایش یافت. بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، شیبا اینو از نظر ارزش بازار به رتبه دوازدهم صعود کرده است.

Volk، یک توسعه‌دهنده کهنه‌کار و مشهور اکتیویژن، در ماه نوامبر به عنوان مشاور اصلی توسط تیم Shiba Inu استخدام شد. نام این بازی جنگی که بسیار پرحاشیه است، در اوایل آگوست با سر و صدای زیادی رونمایی شد.

بازی جدید شیبا اینو یا Shib Eternity با مشارکت ملبورن، سازنده بازی مستقر در استرالیا، PlaySide Studios ایجاد شد. Shiba Inu Games و برترین شرکت بازی سازی استرالیایی که با بازی هایی مانند Animal Warfare و Idle Area 51 شناخته می‌شود، در اوایل دسامبر به این نیروها پیوستند.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا