پیش بینی وال استریت درباره قیمت بیتکوین
خبر روز

وال استریت انتظار دارد قیمت بیتکوین تا 10000 دلار کاهش یابد

کسانی که بر این باورند قیمت بیتکوین قبلاً به کف رسیده است، ممکن است ناامید شوند؛ آخرین نظرسنجی بلومبرگ MLIV Pulse نشان می‌دهد که 60 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که بزرگترین ارز دیجیتال جهان در حال بازگشت به سطح 10000 دلار است. در این میان، 40 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که در نهایت بیت کوین سطح 30000 دلار را پس می‌گیرد. اکثر سرمایه‌گذارانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، حداقل درجاتی از شک و تردید در مورد ارزهای دیجیتال را ابراز کرده‌اند.

قیمت بیتکوین
پیش بینی وال استریت درباره قیمت بیتکوین

پیش بینی وال استریت درباره قیمت بیتکوین

پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده با عقب نشینی از حمایت پولی فوق العاده خود، پای خود را از روی پدال گاز اقتصاد ایالات متحده برداشت، بازار ارزهای دیجیتال با سهام ایالات متحده اصلاح شد. همانطور که U.Today گزارش داد، بانک مرکزی در مسیر اعلام افزایش ۷۵ واحد پایه دیگر نرخ بهره در این ماه برای تورم است. افزایش نرخ ها پیامدهای مهمی برای دارایی های ریسکی مانند بیت کوین دارد.

اگر پاسخ دهندگان نظرسنجی درست بگویند، قیمت بیتکوین در مسیر ثبت کاهش 43 درصدی دیگر قرار دارد. در 18 ژوئن، ارز دیجیتال پرچمدار بازار تا سطح 17622 دلار سقوط کرد، که پایین ترین سطح از دسامبر 2020 است. این شرایط نشان می‌دهد پایین ترین سطح اصلاحات در حال انجام است، اما برخی از تریدرهای بزرگ معتقدند که این ارز دیجیتال می‌تواند بسیاربیشتر سقوط کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی در Guggenheim Partners، پیش بینی کرد که قیمت بیتکوین ممکن است در نهایت به 8000 دلار سقوط کند.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا