احتمال سقوط قیمت BTC تا نزدیکی سطح 20000 دلار
خبر روز

احتمال سقوط قیمت BTC تا نزدیکی سطح 20000 دلار

 قیمت BTC با ریزش مجدد در تاریخ 14 ژوئن، 1000 دلار از اوج چرخه قبلی خود در 14 ژوئن سال گذشته فاصله گرفت. این ریزش‌های اخیر بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار همه تردیدها را نگران کرد است؛ برای بررسی بیشتر روند قیمت بیتکوین در ادامه با ایریتال همراه باشید.

قیمت Bitcoin

 قیمت BTC به پایین‌ترین سطح 18 ماهه می‌رسد

داده های مربوط به وب سایت‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که سطح 20800 دلار در صرافی Bitstamp ، کمترین میزان ثبت شده برای قیمت BTC از 14 دسامبر 2020 است. این فشار فروش که قبل از آخر هفته آغاز شد پس از زنگ افتتاح وال استریت در 13 ژوئن، باعث ریزش بیت کوین و آلت کوین ها با سهام ایالات متحده شد. قیمت بیتکوین از ابتدای هفته تا زمان نوشتن این خبر 22.4 ٪ کاهش یافته است.

Rekt Capital هشدار داد که میانگین متحرک ساده 200 هفتگی بیتکوین ممکن است نشان دهنده ریزش بیشتر قیمت بیت کوین باشد. در زمان نوشتن این خبر به نظر می‌رسد که 200 SMA بیشتر از حمایت، در بازه های زمانی پایین مانند سطح مقاومت عمل می‌کنند.

قیمت بیت کوین

آلت کوین‌ها نیز احتمال اصلاح دارند

برترین آلت کوین بازار یعنی اتر (ETH) نیز با 40 ٪ سقوط به زیر سطح هفته قبل یعنی 1000 دلار سقوط کرد. در صورت ادامه این روند نزولی اولین بار خواهد بود که قیمت اتریوم از ژانویه سال 2021 به این سطح رسیده است.

منبع: cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا